Bershka patří do skupiny Inditex, která je rovněž vlastníkem značek Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho, Uterqüe, Stradivarius a Zara Home.
Maloobchodní řetězec s módou od počátku ukazuje, že má příslovečný „tah na branku“ a cílí především na mladé publikum ve věku zhruba od 11 do 26 let. Zákazníky Bershky jsou ti, kteří v žádném případě nesmýšlejí konzervativně. Značka nabízí oděvy pro všechny příležitosti, od oděvů na běžné nošení po stylové party kousky. Důvodem pro oblibu mezi mladými zákazníky je jednoznačně i příznivá cenová politika.
Díky tomu se již dokázala více než 1 000 obchodů úspěšně uplatnit v celkem 75 zemích světa. Důkazem, jak dobře jde její zboží na odbyt, je i to, že Bershka každý rok vyprodukuje přibližně 4 000 kusů oblečení.
Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech, módě či špercích nebo drahých kamenech? Mrkněte na náš blog. Můžete si zde například přečíst o různých variantách vzácného opálu nebo o krásně fialovém ametystu.
https://nportal.cz/ruske-ostrelovani-znicilo-statisice-tun-obili-zelenskyj-vyzval-k-ukonceni-blokady-jeho-vyvozu/
https://netland.cz/razer-ukazal-koncept-moudreho-respiratora/
https://fajnnovinky.cz/nahy-make-up-stavnate-rty-ci-dotek-slunce-na-lickach-top-20-liceni-z-festivalu-ktere-inspiruji-kazdou-zenu/