Pátek, 26 dubna, 2024

Bershka, odvážná móda za příznivé ceny

- Komerční sdělení -aktuality

Bershka patří do skupiny Inditex, která je rovněž vlastníkem značek Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho, Uterqüe, Stradivarius a Zara Home.

Maloobchodní řetězec s módou od počátku ukazuje, že má příslovečný „tah na branku“ a cílí především na mladé publikum ve věku zhruba od 11 do 26 let. Zákazníky Bershky jsou ti, kteří v žádném případě nesmýšlejí konzervativně. Značka nabízí oděvy pro všechny příležitosti, od oděvů na běžné nošení po stylové party kousky. Důvodem pro oblibu mezi mladými zákazníky je jednoznačně i příznivá cenová politika.

Díky tomu se již dokázala více než 1 000 obchodů úspěšně uplatnit v celkem 75 zemích světa. Důkazem, jak dobře jde její zboží na odbyt, je i to, že Bershka každý rok vyprodukuje přibližně 4 000 kusů oblečení.

Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech, módě či špercích nebo drahých kamenech? Mrkněte na náš blog. Můžete si zde například přečíst o různých variantách vzácného opálu nebo o krásně fialovém ametystu.

Další články autora

Comments

Mohlo by se vám líbit

Reklama

- Komerční sdělení -PR článek